Кошик
563 відгуків
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (63) 059-72-33
Pan d'Oro
Кошик

Політика повернення та обміну

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172 – продукти харчування з нормальними термінами придатності і належної якості обміну та поверненню не підлягають.

Продукти харчування неналежної якості (браковані, зіпсовані) підлягають обміну та поверненню за умови недотримання продавцем умов продажу товару – якщо продукт був спочатку бракований, а не при транспортуванні або зберіганні на складах Перевізників.

Але, це офіційні норми і ми звісно можемо їх виконувати )). По факту, ми завжди проявляємо людяність і завжди йдемо на поступки клієнтам, коли до нас звертаються з проханням щось поміняти, або повернути гроші.

Тому, ми від себе, надаємо нашим споживачам 14 днів, після придбання наших продуктів, на обмін, повернення грошей за придбані товари у нашому магазині, якщо у споживача буде на це потреба. Единими умовами є: товарний вигляд, цілісність пакування, не подміна упаковка, з датами виробництва або кінцевими термінами споживання на пакетах.

 Покупець сплачує надання послуг Нової пошти за пересилання.

Зробити повернення дуже просто, можна надіслати Новою поштою, сплативши за пересилання, на адресу: м.Дубляни (Львівської обл.) Кому: Шуляк Назарій Петрович, тел: +380734646535. В посилку покладіть, будь ласка, лист, де вказано номер замовлення, по якому ви робите повернення. Усі інші деталі про заміну товару або повернення коштів узгоджуються з менеджером.

Ми цінуємо наших споживачів!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner